Klantenservice
Op deze pagina vind u de meest gestelde vragen, hierdoor wordt vaak uw vraag al beantwoordt. Indien u toch nog vragen heeft vragen wij u contact op te nemen.

Telefoonnummer: 0488-443766 
Per mail: info@speelgoeddebetuwe.nl 

U kunt ons bereiken op werkdagen van 08:00u - 22:00u, op zaterdag van 08:00u - 17:00u en op zondag zijn wij gesloten. Daarnaast zijn we ook gesloten op feestdagen.

Herroepingsrecht / Retourneren
U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product kan alleen ongebruikt en,  indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening. Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren. Tevens kunt u gebruik maken van het modelformulier. De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

klik hier voor retour formulier.

Verzendkosten
We vragen een tegemoetkoming in de verzendkosten van €6.95 naar Nederland / Belgie. Indien u voor €99,- of meer besteld zijn de verzendkosten voor onze rekening. Voor verzending naar de eilanden gelden andere tarieven, deze kunt u opvragen bij onze klantenservice. 

Klachten
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Onze gegevens: info@speelgoeddebetuwe.nl
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Speelgoed De Betuwe bij is  aangesloten.  Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Garantie
De garantie van Speelgoed de Betuwe verschilt per product. Neem voor meer informatie contact op met onze klantenservice.